Έλλειμμα δημοκρατίας

‘Αμα προσκλήθηκα λοιπόν

τον ποιητή να παίξω

ξεσκάλισα το παρελθόν

τους φίλους μου να τέρψω


Είχα μιλήσει πάλινε

για μύθους κι Ιστορία

του  Έλληνα πολιτισμό

και για Δημοκρατία


Νάσου εμπρός μου η Αθηνά

με δόρυ και ασπίδα

μάτια θολά και γαλανά

με  πάλλευκη χλαμύδα


Θεά μου πως στα μέρη μας

φαίνεσαι κουρασμένη

να σε τρατάρω μια ρακί

δείχνεις πολύ θλιμμένη


Είχα καιρούς να κατεβώ

στην όμορφή μου πόλη

στολίδι της Ελλάδα μας

έμοιαζε περιβόλι


Τ’ αγάλματά μου πέταξαν

με λένε Παναγία

πάλι καλά οι άνθρωποι

δεν μ΄ είπαν Ασπασία


Κι΄ένας ναός, θαρρώ Βουλή

εύζωνοι τον φυλάνε

ασφάλεια, κόρδωμα πολύ

με μερσεντές τους πάνε


Μιλάνε με μικρόφωνα

και με χαρτιά στο χέρι

δημαγωγούν περίτρανα

κουστούμια και μπεγλέρι


Και ο λαός  απ’ την Τ.V.

χαίρει  και καμαρώνει

τους άξιους τους αιρετούς

άξια τους πληρώνει


Η Πνύκα και η αγορά

οι εκκλησιές των  Δήμων

γίνηκαν άγρια βορά

τσιφλίκια των πανδήμων


Αστόχησαν την αρετή

και την ισοτιμία

την κλήρωση των πολιτών

και τη Δημοκρατία


Ισόβιοι οι άρχοντες

κι οι δικαστές αντάμα

ισόβιοι κι’ ιερείς

κι  οι φυλακές το δράμα


Εφεύρεση το Σύνταγμα

με την πολυνομία

επάγγελμα πολιτικός

ζήτω η ασυλία


Πορείες και ξυλοδαρμοί

φωνές διαμαρτυρία

το σύστημα χρειάζεται

καταστολή και βία.

                           Δ.ΤΣΙΜΠΟΥΡΗΣ
                                03-01-2015






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου