ΠΟΣΟ ΤΥΧΕΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ....
ΠΟΣΟ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ ΓΙΝΑΜΕ....
ΕΝΑΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ...
Του πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου
Το «Κοινωνικό μέρισμα» και το Κουρελοπρολεταριάτο!
Επανέρχεται ξανά η λαοκτόνος κυβέρνηση στην άκρως λαϊκίστική πολιτική της διανομής «Κοινωνικού μερίσματος» σε μια κατηγορία οικονομικά και κοινωνικά εξαθλιωμένων Ελλήνων, τους οποίους δημιούργησε η μνημονιακή της πολιτική και η αχρεία πολιτική των προκατόχων της.
Και αφού ρούφηξε κυριολεκτικά με μπουρί το αίμα του λαού δημιουργώντας «πλεονάσματα» έρχεται ξανά να διανείμει ένα φιλοδώρημα με καλαμάκι σε κάποιες τραγικές ανθρώπινες υπάρξεις, για να δείξει την «φιλολαϊκή» της τάχα πολιτική. Πρόκειται για το άκρον άωτον του λαϊκισμού και για μια πελώρια πολιτική απάτη, η οποία θυμίζει ανάλογη πολιτική του Λουδοβίκου Βοναπάρτη στα 1852, την οποία κατήγγειλε με αγανάκτηση ο Μαρξ.
Ιδού το γεγονός που συνέβη στο Παρίσι το 1851-52 και επαναλαμβάνεται στην Αθήνα του 2016-2017. Τότε αυτή την πολιτική την ασκούσε ο Βοναπάρτης, τώρα ο Τσίπρας, με τον ίδιο σκοπό: Την εξαπάτηση! Ο Βοναπάρτης, λοιπόν, έδινε ασήμαντες μικροαυξήσεις σε στρατιωτικούς και διάφορα χρηματικά φιλοδωρήματα στους πεινασμένους, γεγονός το οποίο επέσυρε την κατακραυγή του Μαρξ, ο οποίος έγραφε: «Χρήματα σαν δώρα και χρήματα σαν δάνειο, αυτή ήταν η πολιτική που μ’ αυτή είχε την ελπίδα να δελεάσει τις μάζες. Δώρα και δάνεια, σ’ αυτό περιορίζεται η οικονομική επιστήμη του Κουρελοπρολεταριάτου, του καθώς πρέπει και του κοινού. Σ’ αυτό περιορίζονται τα ελατήρια που ήξερε να βάζει σε κίνηση ο Βοναπάρτης» Καταλήγοντας οργισμένος έγραφε ο Μαρξ: «Ποτέ μνηστήρας θρόνου δεν κερδοσκόπησε πιο πρόστυχα στην προστυχιά της μάζας»(βλ. Κ. Μαρξ: «Η 18η Μπρυμαίρ του Λουδοβίκου Βοναπάρτη», εκδ. «Θεμέλιο», Αθήνα 1978, σελ. 82).
Τότε ο Βοναπάρτης, συντελούσε στη χυδαιοποίηση των εξαθλιωμένων για να έχει την εύνοια τους, τώρα οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ κάνουν το ίδιο και για τον ίδιο σκοπό και πλάθουν το αντικοινωνικό Κουρελοπρολεταριάτο και ΟΧΙ τον συνειδητό ΠΟΛΙΤΗ.
Όμως με κουρελούδες δεν σκεπάζονται οι πληγές της κοινωνίας που ανοίγει ο Τσίπρας. Αυτοί μαζί με τους άλλους κοινωνικούς τους εθνικούς νεκροθάφτες που υπέγραψαν τα μνημόνια, έχουν το θράσος να επικαλούνται και την ανύπαρκτη πια αξιοπρέπεια των συτιζομένων από τα καζάνια των δήμων και της εκκλησίας.
Μια αξιοπρέπεια, για την οποία ο Γερμανός διανοητής Γκέτε (1749-1832), αναδεικνύοντας το ανθρώπινο μεγαλείο της είπε: «Ήρθε ο καιρός ν’ αποδείξουμε με πράξεις ότι η αξιοπρέπεια του ανθρώπου ισούται με το μεγαλείο των θεών».
Πολιτικάντηδες εκμαυλιστές της καταχρεωκοπημένης Ελλάδας, όπως την καταντήσατε, το ανθρώπινο μεγαλείο της αξιοπρέπειας δεν πραγματώνεται με τους λαϊκίστικους εκμαυλισμούς των πεινασμένων!
Αν δεν αντισταθούμε κι’ αν δεν εξεγερθούμε για την ανατροπή του χυδαίου πολιτικαντισμού θα ψοφήσουμε. Όσο για την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, που έστρωσαν το δρόμο για το νεκροταφείο της Ελλάδας δεν δικαιούνται να παριστάνουν τον τιμητή.
Αθήνα 28/11/2017
Πολιτικές Υποθήκες:
Μακρυγιάννης: «Όσο πιστεύουν τους κόλακες κι’ απατεώνες, τους γλυκόγλωσσους, οι βασιλείς κι’ οι άλλοι σημαντικοί, το 0υ διαβόλου το φόρεμα θα φορέσουν κι’ εκείνοι».
Ο ίδιος: «Κι αυτήνη η πατρίδα δε λευθερώθη με παραμύθια, λευθερώθη μ’ αίματα και θυσίας κι’ απ’ αυτά έγινε βασίλειον».
Ο ίδιος: «Όχι να βραβεύονται ολοένα οι κόλακες, κι οι αγωνισταί ν’ αδικιώνται ότι όταν σκοτώνονταν οι αγωνισταί, αυτοί κοιμόνταν».
Ο ίδιος: «Όσο αγαπώ την πατρίδα μου δεν αγαπώ άλλο τίποτας. Ναρθή ένας να μου ειπή ότι θα πάγη ομπρός η πατρίδα, στεργόμαι να μου βγάλη και τα δύο μου μάτια. Ότι να είμαι στραβός, κι’ η πατρίδα μου είναι καλά, με θρέφει. Αν είναι η πατρίδα μου αχαμνά, δέκα μάτια να ‘χω, στραβός θα να είμαι».
Ο ίδιος: «Ποιός έκανε το εμποριόν του και δεν έλαβε μέρος εις τον πόλεμον. Ποιός τήραγε το εμπόριον του και τώρα ζητεί δικαιώματα;».
Ο ίδιος: «Τούτην την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί και σοφοί κι’ αμαθείς και πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και στρατιωτικοί και πλέον μικρότεροι άνθρωποι».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου