Dimitris Tsimpouris 28 Μαΐου στις 8:29 μ.μ. · ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ..ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ. Στις φετινές δημοτικές εκλογές συμμετείχα ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, γιατί ένας νέος υποψήφιος δήμαρχος συμφώνησε να δηλώσει δημόσια, ότι δεν έχουν δηλώσει 200 χρόνια τώρα όλοι οι πολιτευτές στην χώρα μας. ΕΑΝ ΕΚΛΕΓΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ 4 ΕΤΙΑ..Συμπλήρωσε δε ότι δεν θα πάρει την δημοτική αποζημίωση και ότι τα δημοτικά συμβούλια θα είναι ανοικτά σε όλους τους συμπολίτες. Αυτά όλα οι συμπολίτες μας τα πέρασαν ντούκου.. Άκουγαν όμως τους εν δυνάμει αντιπροσώπους και δυστυχώς επέλεξαν πάλι το παλαιό. Σε όσους εξήγησα τη διαφορά αντιπροσώπου και εκπροσώπου, τι σημαίνει μόνο μια 4 ετία και τι σημαίνουν ανοικτά δημοτικά συμβούλια και το κατάλαβαν, ίσως είναι αυτοί οι 66 συμπολίτες μου και τους ευχαριστώ από καρδιάς. Επειδή το υπόλοιπο της ζωής μου το έχω αφιερώσει στην έρευνα και μελέτη και τη συγγραφή βιβλίων, που αφορούν τη λειτουργία της Αθηναϊκής δημοκρατίας, σήμερα νιώθω ευτυχής, που έστω και 66 συμπολίτες με τίμησαν με τη ψήφο τους, όχι γιατί θα ήμουν καλός δημοτικός σύμβουλος, αλλά επειδή κουβαλώ μέσα μου μια άλλη νοοτροπία και ένα νέο πολιτικό ήθος, που δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή ολιγαρχική ολιγαρχία, που και συνταγματικά την ονόμασαν δημοκρατία. Είμαι δημόσια πολέμιος της κομματοκρατίας, που αιώνες τώρα μαχαιρώνει πισώπλατα την πραγματική δημοκρατία, όχι μόνο στο επίπεδο της κεντρικής εξουσίας, αλλά και στο αρχέγονο κύτταρό της που είναι οι δήμοι. Θα συνεχίζω να αγωνίζομαι, ώστε οι συμπολίτες μου να είναι πρωταγωνιστές και όχι κομπάρσοι στην υπόθεση των κοινών. Θα αγωνιστώ και θα υπερασπισθώ ακομμάτιστους δήμους και όσους δηλώσουν δημόσια ότι μια θητεία 4 ετών αρκεί, χωρίς δικαίωμα μισθού και σύνταξης ή άλλων προνομίων. Γνωρίζουμε όλοι τι σημαίνει επαγγελματίας πολιτικός. Κάποιοι τώρα λίγοι, μετά πολλοί, θα καταφέρουμε να αλλάξουμε αυτές τις βασικές παθογένειες του δημοκρατικού-ολιγαρχικού πολιτικού συστήματος. Σας ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε, ευχαριστώ και όλη την ομάδα ΑΙΓΙΝΑ ΩΡΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ, για το κοινό αγώνα που κάναμε και θα συνεχίσουμε να τον κάνουμε, όχι για θέσεις ή καρέκλες, αλλά για αληθινή και άδολη προσφορά στο τόπο μας. Εύχομαι να πρυτανεύσει το πνεύμα συνεργασίας σε όλους τους νεοεκλεγέντες και όχι το πνεύμα φιλαρχίας για θέσεις ή οφίτσια. Η ΣΥΝΕΧΌΜΕΝΗ ΕΞΟΥΣΊΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου