ΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΣΧΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ?? ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ.. Του πολίτη Π.Λ.Παπαγαρυφάλλου Ανύπαρκτη η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα! Αυτό το συμπέρασμα έβγαλα ακούγοντας την Τ. Πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντοπούλου στη δίωρη συνέντευξή της στο δημοσιογράφο Λιάτσο, στο κανάλι Contra, τη Δευτέρα το βράδυ της 17 Ιουλίου (Η εκπομπή ήταν επαναληπτική του Μαρτίου). Δύο δεκαετίες και το μέγα σκάνδαλο της ΖΗΜΕΝΣ, κινδυνεύει να παραγραφεί από πράξεις, παραλήψεις και «αμέλειες» της ελληνικής Δικαιοσύνης! Απίστευτο αλλά αληθινό! Τι λένε οι δικαστικές ενώσεις που διαμαρτύρονται όταν η κυβέρνηση κράζει τους δικαστές; Νομίζουν ότι τρώμε όλοι χορτάρι, στην Ελλάδα και ανήκουμε σ’ εκείνους τους υποκριτές – και ενδεχομένως ενόχους – που ωρύονται για την «ανεξαρτησία» της; όταν ληστεύεις ένα λαό αθωώνεσαι ή δεν δικάζεσαι για λόγους.. παραγραφής! Όταν βάζεις ένα γκαζάκι σε γραφείο υπουργού, μέσα σε κατσαρόλα τρως ισόβια! ΟΧΙ! Αυτό ΔΕΝ είναι Δικαιοσύνη! Κύριοι δικαστές: Διαβάζετε ανάποδα τους ποινικούς νόμους! Αθήνα 14/11/2017 Πολιτικές Υποθήκες: Μακρυγιάννης: «Όσο πιστεύουν τους κόλακες κι’ απατεώνες, τους γλυκόγλωσσους, οι βασιλείς κι’ οι άλλοι σημαντικοί, του διαβόλου το φόρεμα θα φορέσουν κι’ εκείνοι». Ο ίδιος: «Κι αυτήνη η πατρίδα δε λευθερώθη με παραμύθια, λευθερώθη μ’ αίματα και θυσίας κι’ απ’ αυτά έγινε βασίλειον». Ο ίδιος: «Όχι να βραβεύονται ολοένα οι κόλακες, κι οι αγωνισταί ν’ αδικιώνται ότι όταν σκοτώνονταν οι αγωνισταί, αυτοί κοιμόνταν». Ο ίδιος: «Όσο αγαπώ την πατρίδα μου δεν αγαπώ άλλο τίποτας. Ναρθή ένας να μου ειπή ότι θα πάγη ομπρός η πατρίδα, στεργόμαι να μου βγάλη και τα δύο μου μάτια. Ότι να είμαι στραβός, κι’ η πατρίδα μου είναι καλά, με θρέφει. Αν είναι η πατρίδα μου αχαμνά, δέκα μάτια να ‘χω, στραβός θα να είμαι». Ο ίδιος: «Ποιός έκανε το εμποριόν του και δεν έλαβε μέρος εις τον πόλεμον. Ποιός τήραγε το εμπόριον του και τώρα ζητεί δικαιώματα;». Ο ίδιος: «Τούτην την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί και σοφοί κι’ αμαθείς και πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και στρατιωτικοί και πλέον μικρότεροι άνθρωποι».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου